Eilen oli vielä huominen, oli ensi viikko, oli tulevaisuus... Nyt ei ole enää mitään. Löit minut tempauksillasi aivan rikki. Putosin suureen mustaan kuiluun. Enää ei ole eilistä, ei huomista.... ei tulevaisuutta. Kuinka helppoa onkaan ihmismielen hajoittaminen. Minä menetin tässä pelissä kaiken, kaiken, sinä et yhtään mitään. Minulla on tunne, että aivan kuin olisit vienyt minut aavalle merelle ja jättänyt minut sinne selviämään yksin ilman pelastusrengasta purjehtiessasi itse pois. Mitä siitä jos toisen käy huonosti kunhan vain omat kulissit ovat kunnossa. Tämä kaikki osoitti sen, ettet ole koskaan välittänyt minusta, et koskaan. Ja minä hullu luotin sinuun, rakastin sinua koko pienestä sydämestäni. Ja nyt olen aivan hajalla... Miksi et voi tulla ja kertoa minulle rehellisesti miksi teit kaiken tämän. Sinulla on varmasti joku hyvä syy? Mutta se, että teeskentelet kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, miten helvetissä voit olla noin raukka, saatanan omahyväinen paskiainen!

 

 428954e0nqoz37a9.jpg