Minä joka olen aina nukkunut kuin tukki, kun olen illalla mennyt vuoteeseen olen aina nukahtanut viimeistään viidessä minuutissa. Nyt en saa unta enää millään, pitkitän vuoteeseen menoa, rauhoitan illat lueskelemalla kirjaa/lehtiä, en katso telkkari, pyrin rauhoittamaan itseni kaikin tavoin ja ei, mikään ei auta. Kun luulen olevani tarpeeksi väsynyt nukahtaakseni menen vuoteeseen, silloin se alkaa kuulen kuinka sydän hakkaa DUM; DUM; DUM, käännän kylkeä ja sama hakkaaminen jatkuu, DUM; DUM;DUDUM. Nousen ylös ja kävelen olohuoneen sohvalle, käperryn siihen ja katselen ulos. Silmät painuvat kiinni, väsyttää, menen takaisin vuoteeseen ja sama alkaa taas alusta, DUM; DUM; DUDUM... Yritän välttää katsomasta kelloa sillä tiedän sen soivan taas aamulla heti viiden jälkeen. Yöt ovat yhtä helvettiä nykyään, en uskalla nukkua, pelkään...

Päivät kävelen horroksessa, enkä voi nukkua töiden jälkeen edes päikkäreitä sillä silloin en ainakaan saisi nukuttua niitä muutamaa tuntiakaan. Yö tuo kummitukset esiin, kummitukset joita en uskonut olevan olemassakaan, pelkään, että minulle tapahtuu jotain pahaa, pelkään ja ahdistaa ja sydän hakkaa DUMDUMDUDUMMMDUM...

838953ke747z20wy.jpg