Illalla lähdin juhlimaan tarkoituksena unohtaa kaikki menneet murheet ja vastoinkäymiset. Alkuilta sujuikin hyvin, oli rento ja mukava fiilis mikä ei yllätys, yllätys johtunut nousevasta humalatilasta vaan olin aivan selvinpäin. Sitten eräs tietty kappale toi sinut mieleeni, yritin kääntää ajatuksiani muualle ja ehken siinä hetkellisesti onnistuinkin. Kunnes eräs mies menneisyydestä ilmestyi kuin tyhjästä viereeni ja pyysi minua tanssimaan. Hän olisi halunnut jatkaa juttelua baaritiskillä mutta siinä vaiheessa minä pystyin vain enää mumisemaan jotain epäselvää ja ryntäsin vessaan itkemään. Hän on hauska, hyvännäköinen, kohtelias ja kaikkea sitä mitä arvostan miehessä. Tiedän, että olisimme voineet viettää yhdessä illan ja yön. Olisin voinut saada häneltä lohdutusta ja läheisyyttä MUTTA minun on ikävä sinua.... Ole niin  kiltti ja palaa edes kertomaan mikä meni pieleen? Miksi en kelvannut sinulle? Minun olisi niin paljon helpompi jatkaa eteenpäin kun tietäisin, nyt mietin ja oletan ja itken.... Miksi kaiken sen jälkeen mitä meillä oli sinä vain häviät ja jätät minut yksin yöhön palelemaan?