<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Tulevan mieheni ulkoinen kuvaus

  •  Ruskeat silmät ja tummat hiukset. 

  • Valloittava, poikamainen hymy. 

  • Sopusuhtainen ruumiinrakenne ja pituudeltaan vain aavistuksen minua pitempi.

  • Ihana ääni. (puhe/laulu)

  • Miehen kädet.

  • Tuoksu

  • Lempeä katse.

  • Itsevarma käytös.

Luonne/ sisäinen kuvaus

  • Omaa hyvät käytöstavat.

  • Rehellinen.

  • Suorapuheinen.

  • Osaa ottaa toiset huomioon.

  • Arvostaa itseään ja muita ihmisiä.

  • Hyvä itsetunto.

  • Hyvä keskustelemaan.

  • Hyvä tilannetaju.

  • Arvostaa työtään ja nauttii siitä.

  • Eteenpäin pyrkivä, rakastaa haasteita.

  • Leikkisä, pitää yllätyksistä.

  • Kemia.

Pukeutuminen/Tyyli

  • Hallitsee niin business kuin vapaa-ajan pukeutumisen.

  • Siisti ja huoliteltu.

Harrastukset

  • Ulkoilu/lenkkeily

  • Valokuvaus (maisemat, kirkot ym.)

  • Laulu, kitaransoitto.

  • Itsensä kehittäminen.

  • Ruuanlaitto.

  • Matkustelu.

Tuon aarrekartan olen siis suunnitellut 30.11.2007

Hämmästyttävää mutta totta. Löysin miehen josta löytyy kaikki nämä ominaisuudet paitsi tuota ruuan valmistusta ei ole vielä testattu. Tilanne vain on vielä jotenkin liian avoin. Minä olisin valmis menemään täysillä eteenpäin mutta hän vielä epäröi. Nyt minä pyydän ja rukoilen sitä kohtaloa joka hänet elämääni toi, antamaan hänelle lisää rohkeutta ja luottamusta heittäytyä tähän meidän juttuun. Minä en jaksisi enää olla hetkeäkään yksin niinpä lisään muutaman toiveen tähän listaan.

 
  • Hän kertoo minulle avoimesti toiveistaan ja tunteistaan

  • Hän haluaa viettää aikaa kanssani

  • Parisuhteesta kasvaa ajankanssa kuin liikeyritys, kumpikin on valmis tekemään kaikkensa sen eteen

 36966ozlaq1882w.gif